14-12-’15 Frituurpan vat vlam in woning aan de Ruyterstraat in Almelo

Almelo, 14 december 2015
Maandagavond omstreeks kwart voor elf werd de brandweer uit Almelo en Vriezenveen gealarmeerd voor een keukenbrand aan de Ruyterstraat in Almelo. De brand was ontstaan doordat de bewoner in slaap was gevallen tijdens het frituren, waardoor het frituurvet door de extreme hitte begon te branden. Bij aankomst van de brandweer stond de woning geheel onder de rook, maar al vrij snel had de brandweer de brand geblust waardoor de inzet van de brandweer uit Vriezenveen niet meer nodig was. De bewoner is door ambulance personeel onderzocht, maar is hoefde niet mee naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Foto’s: EMG Fotografie